آسمان روستای ریگ سلمی در شب نیمه شعبان نورافشانی می شود 

آسمان روستای ریگ سلمی در شب نیمه شعبان نورافشانی می شود 

تاریخ انتشار : ۴ فروردين ۱۴۰۰
میثم زارع گفت: به همت بچه های مسجدی کانون باقرالعلوم در شب نیمه شعبان به یمن میلاد با سعادت صاحب الزمان (عج) آسمان روستای ریگ سلمی نورافشانی می شود.

«میثم زارع» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: به همت بچه های مسجدی کانون باقرالعلوم در شب نیمه شعبان به یمن میلاد با سعادت صاحب الزمان (عج) آسمان روستای ریگ سلمی نورافشانی می شود.


مدیر کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم روستای ریگ سلمی قلعه گنج افزود: یکی از برنامه های این کانون فرهنگی هنری در نیمه شعبان، برپایی جشن همراه با نورافشانی است که در همین راستا بچه های مسجد در حال تدارک برای برپایی هر چه بهتر این جشن هستند.


وی بیان کرد: قرار است در این جشن از افراد هم نام با امام زمان (عج) با اهدا جوایزی به قید قرعه تجلیل کنیم.


زارع ابراز کرد: برگزاری مسابقه دلنوشته ای به امام زمان (عج) یکی دیگر از برنامه های در نظر گرفته شده است که بر همین اساس نوجوانان و جوانان دلنوشته هایی خطاب به آن حضرت نوشته و برای ما ارسال می کنند، برترین آثار در جشن نیمه شعبان تجلیل می شوند.


مدیر کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم روستای ریگ سلمی قلعه گنج اظهار کرد: برگزاری مجالس ختم صلوات و ختم قرآن کریم، از دیگر برنامه های بزرگداشت نیمه شعبان است که به نیت سلامتی امام زمان (عج) و تعجیل در فرج آن حضرت اجرا می شود.


وی اضافه کرد: همچنین قرار است با کمک بانوان مسجدی شله زرد و آش نذری پخت شده و پس از بسته بندی در ظروف یکبار مصرف درب منازل اهالی روستا توزیع شود.


زارع ادامه داد: علاوه بر این نیز در نظر داریم با جلب کمک های مومنانه خیرین و مردم در تسهیل امر ازدواج ۲ زوج مسجدی به صورت نقدی کمک کرده و سبد کالا نیز به آنها اهدا کنیم.


مدیر کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم روستای ریگ سلمی قلعه گنج عنوان کرد: از سایر برنامه های این کانون فرهنگی هنری در آستانه نیمه شعبان، تولید محتوا در فضای مجازی است و به همین منظور بچه های مسجدی کلیپ و عکس نوشت هایی با مضمون نیمه شعبان، ولادت امام زمان (عج)، ظهور و انتظار تهیه کرده و سپس در فضای مجازی منتشر می کنند.


وی تاکید کرد: برنامه های ویژه نیمه شعبان با هدف بزرگداشت این روز و نیز ترویج فرهنگ مهدویت و انتظار برگزار می‌شود.


زارع در خاتمه یادآور شد: از آنجایی که کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم یکی از کانون های برتر فهمای جنوب کرمان است که در سالروز تاسیس کانون های مساجد از سوی ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان تجلیل شد، این کانون مفتخر است که در ماه شعبان از سوی حجت الاسلام نجنو امام جمعه شهرستان قلعه گنج نیز تجلیل شد.

پایان پیام/ 586